Seg bloggvecka

Nu har jag varit dålig på att blogga ett tag..
Ska försöka blogga lite oftare..

Glömmer även bort att ta kort på mina middagar, kommer ju på de först när jag ätit upp allt..
Sen så äter jag ju massa och blir ändå aldrig mätt..

Känns som att jag har mycket att tänka på nu, mycket som ska göras och absolut ingen energi överhuvudtaget..
Orkar ju ingenting och jag fattar inte varför.. sover ju som jag ska och äter som jag ska..

Men men, så kan de ju kanske vara ibland..

Nu ska jag kolla på film..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vi levererar alla beställningar normalt inom en till två veckor, efter katalogsläpp

kan det dock bli längre leveranstid. Om en vara inte kommit in på lagret

restnoteras den om priset överstiger 250:- och leverans beräknas ske i rimlig

tid. Naturligvis har du rätt att avbeställa varan när du fått besked om restnotering. / deVAL



Så vi får nog vänta ett tag ser det ut som! =) SÅ då kanske det blir bra för min del, att fakturan kommer på nästa månad! =) NICE!

2008-09-25 @ 09:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback