Singel..

Som jag har sagt till både Sara och Johanna..

Jag kanske ska förbereda mej på att jag alltid kommer att vara singel..

Eller det där lät deprimerande..

Kanske mer att jag kommer vara singel ett bra tag framöver...

Inte för att jag inte vill ha kille, skulle ju vara härligt att ha någon att mysa med och tänka på..

Inte heller för att de skulle vara något fel på mej... För de är det absolut inte! Iaf inte enligt mej själv..


Jag är:

Öppen

Trevlig

Spontan

Flexibel

Social

 Å jävligt snygg åxå!


;P  *Tok garv*


Sorry, internt skämt..


Nä, men mer för att jag inte hittar någon jag klickar med. Någon som jag faller för och kan tänka mej att de blir något mer med..

Har ju varit många angenäma stunder och trevliga människor.

Men de räcker inte utan de måste finnas något mer, å just nu känns de som sagt att de kommer ta ett tag att finna..

Kanske ni tänker att de är jag som letar efter något som inte finns eller att jag är för kräsen, men de gör jag inte iaf tror jag inte de..


Fast även om jag tror att de kommer ta ett bra tag så hoppas jag att jag snart kommer att träffa min nästa och att han har massa bra egenskaper och väldigt få dåliga :D



Kram på er






Kommentarer
Postat av: johanna den vackra

Äh, jag vet att han finns, på min buss....

2008-09-09 @ 20:01:22
Postat av: Anonym

...eller i Valdemarsvik...

2008-09-09 @ 20:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback