Söndag...

Ja, nu är de söndag och helgen är snart slut...
Helgen blev inte riktigt som jag trodde.. men jag klagar inte..

De blev shopping i Sundsvall som planerat, spenderade lite mer pengar än jag tänkt. Men de var ju på saker som jag behöver..

Men igår kväll hade jag ju trott att de kanske skulle bli filmkväll men lite snask, men icke..
På väg hem bestämde vi oss nämligen att för att gå på krogen..
Vi kom hem vid halv 9 och jag gick ner till Sara vid halv 10, trött i fötterna men ändå redo att dansa..
Hade kul, dansade en del, men de var så mycket folk att man tillslut inte tog sej fram till dansgolven..
Så vi skulle hitta en pub att sätta oss på, men kl var mycket och vi hade ju varit upp sen 7 så vi gav upp efter att vi kollat runt på några ställen så gick vi hem..

Idag har jag en lätt huvudvärk, inte så mycket för arr jag drack igår utan för att jag sovit hos i ett varmt och kvavt rum.. Fast att vi drack igår hjälpte ju inte direkt :P

Nu ska jag ta hand om disken och sen sak jag titta på alla fina saker som jag köpt!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en helt okej helg ;D

2008-09-07 @ 21:16:48
URL: http://swissy.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Lite jobbigt med måndag imorgon ;/

2008-09-07 @ 21:50:42
URL: http://swissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback