Fredag


Träningsvärken blev inte alls så farlig som jag trodde, men jag får se hur det känns i morgon.. Ska inte ta ut något i förskott :p
För det gör jag ju aldrig..

Förutom jobbet har det inte hänt så mycket idag, jag har gått en snabb sväng på stan med Sara och på vägen hem köpte jag med mej lite sushi till middag.


Ikväll har jag suttit och gjort upp lite planer för i sommar, eller snarare skrivit upp allt som jag vill göra och allt som jag planerat innan för att se så ingen krockar.. Har insett att det händer mycket roligt i sommar. From mitten på maj till början på augusti är det hela EN helg som jag inte har något inplanerat..   

 (Bjuder på en gammal sommar bild taget i Grekland)


Men som sagt så var det mesta sånt som jag redan planerat in sen innan, bara inte skrivit ner.
Det ända som är "nytt" är kusinträffen som jag och en av mina kusiner har pratat om ett tag nu, eller ja det är vel fler om pratat om det. Men eftersom ingen har kommit fram till något s tänkte vi att vi kunde ju bara ta en lördag nu i sommar då vi träffas och grillar..
Å nu är det bestämt!
Vi har skickat ut lite inbjudningar och förhoppningsvis tänkt på allt.. Vi ska vara i våran stuga och det ända som är lite trånigt är att eftersom det är lite on om plats har vi tyvärr bara kunnat bjuda kusiner och men inte deras familjer (för de som har sånna), Men jag tror att alla förstår, hoppas det iaf..
 
Ikväll tar jag det bar lugnt och försöker vila upp mej lite inför i morgon, för då drar grillsäsongen igång pompa och ståt :D

Nu ska jag försöka hitta en bättre film att titta på..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback