Gör ett nytt försök..


Har kommit underfund med att det kanske inte behöver vara så intressant det man skriver här..
De som går in och läser vill ju oftast(antagligen) veta vad jag har för mej och gör jag inget överdrivet intressant, så blir det ju inget intressant som jag skriver här..
Iof så lät ju det där inte allt för kul, visst gör jag roliga saker och kan skriva något roligt här.
Men jag menar bara att jag inte behöver låta bli att skria även om jag tycker att de jag skriver är ganska tråkigt..
Jag är ju själv inne och läser andras bloggar och de skriver ju inte om så mycket annat än sin vardag och det tycker ju jag är roligt att läsa.

Men jag ska bli duktigare att lägga in bilder åxå och kanske börja lägga in bilder på saker jag gör, inte bara på saker.. Men sånna bilder är ju bättre än ingenting..
Men jag ska iaf försöka..
Synd bara att jag inte har lika bra telefon som Kickan, det är ju som att gå runt med en liten kamera jämt...
Fast min förre telefon, som gick sönder, hade ju faktiskt en bra kamera som jag aldrig använde.
Så det spelar kanske ingen roll även om jag skulle ha det nu..

Sen sist jag skrev har det hänt lite saker..
Jag har fått mina saker upphänga på väggen i hallen, men nu sitter jag ju i H och har glömt ta kort på det.
Men jag ska försöka komma ihåg det!
Om det är någon som Verkligen vill se det och saknar bilden så för ni vel säga till, ifall jag nu glömmer det...

Har haft en mysig middag med Sara hemma hos mej, tänkte inte på att ta kort.. 
Men  Sara gillar ju inte heller när jag lägger ut bilder på henne när hon äter :p

Sen har jag även träffat Anna en sväng, först lunch på stan och sen middag hemma hos mej.
Då fick vi även sällskap av Nils och avslutade kvällen med att gå på promenad med Andreas, Maria och Zeke. Sen försökte Johan köra hem oss i en bil med bara tre fastskruvade däck, men det gick ju sådär, så han skruvade även fast de fjärde ;)
Men det var trevligt att träffa henne och uppdatera sej lite, inte ofta man hinner prata med henne som man gjorde mycket förut...
Inte heller från den middagen har jag några bilder, vet att Nisse nog har det meeen det är nog inga bilder jag skulle lägga ut här.. Bland annat en där jag jämfördes med exorcist tjejen..

Sen igår så åkte jag hem till H som sagt. Här hemma blev det fest i Stjärntorpet.
Med mycket folk!
Det var riktigt trevligt och det kändes inte heller fel när jag bestämde mej för att stanna kvar med Veronica istället för att följa med de andra till kaffestugan. Det var ju ändå henne jag ville träffa..

Men nu sitter jag här hemma, sugen på chips(evigheter sen jag åt det) och surar lite eftersom det fina vädret som jag har fått höra så mycket om inte kommit :(

Men nu har jag nog skrivit nog mycket...


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback