Helgen..


 

I fredags var jag upp och hämtade Silva hos pappa, så jag har haft henne hela helgen..
Så större delen av helgen har ju gått till att ta hand om henne..

Men igår kväll gick vi ner till Sara där jag drack lite vin och Silva fick massa uppmärksamhet..

Tyvärr så blir det inga bilder på allt de jag köpte i fredags, men det är bara för att pappa inte har haft tid att komma hit med borren och skrivdragaren..
Men jag hoppas att han har tid med det inom de närmsta dagarna..

Är även lite nyfiken på hur det blev uppe hos pappa nu när det tapetserat färdigt och lagt nytt golv, men jag väntar nog tills han har hämtat sängen och gjort klart allt..
Roligare att se rummet i sin helhet.
Men en del av tapeterna hade de redan hunnit få upp när jag var där en snabbis igår och åt middag, det såg iaf bra ut..

Jag hade tänkt ta mej tid idag och försöka skriva ett roligt och intressant inlägg idag, har inte varit så många sånna här på senaste, iaf enligt mej... men jag orkar inte, har inte sovit ordentligt på två nätter nu eftersom Silva har varit orolig och väkt mej en gång i timmen..

Så nu ska jag slappa lite framför tv:n och sen gå å lägga mej lite..


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback