Mer!


Här kommer lite mer bilder från allt de vackra man kan se om man ger sej ut på promenad runt Hammarstrand.
Denna gång gick vi "kullsta-rundan" den lite längre versionen och när man kommer som högst upp så ser man att vi bort i en dal och är omringade av massa fina berg:

u

t

s

i

kt
Ville ha dem intill varandra, men det fick inte plats..
Bara som miniatyrer och då blev de jääätte små och då tyckte iaf jag att man såg det bättre såhär..

Sen hittade jag även lite mer vårtecken: 
mer vår


Å  tillsist så har vi:
på prärien

Ett hus som jag tycker är väldigt gulligt och som alltid får mej att tänka på "lilla huset på prärien" synd bara att de inte är någon som bor där (iaf inte som jag sett) och håller det fint runtomkring..

Nu är det nog dags för mej att börja packa och snart åka in till stan ingen.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Johanna H

Inte visste jag att det var så fint i hammarstrand...

2009-04-14 @ 19:06:27
Postat av: animi

OOH det är underbart och otroligt vackert!

2009-04-14 @ 20:48:10
URL: http://animi.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej hopp:) Såg i inlägget nedan att du varit hos Veronica o Juni... dom har nog gått i min föräldragrupp :) Eller? Är du släkt med dom på nått vis eller?:) Kram

2009-04-14 @ 22:27:13
URL: http://bbsbrud.blogspot.com
Postat av: Helena

Det där huset var min syster M och M intresserade av innan de köpte på Näset... Men det var nog kanske lite för mycket jobb att göra på det... Men fint är det!!

2009-04-29 @ 17:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback