Oj oj oj..


Jag kommer ha träningsvärk i morgon tror jag..
Ikväll har jag och Sara provat "Bål" riktigt roligt och det är lätt någon jag kommer göra fler gånger..
Fast jag tyckte stretchingen gick väldigt fort så jag han inte riktigt med, så i morgon så kommer jag nog få lida för det :p  Men man får se det från det positiva sidan, det märks ju iaf att träningen har gjort de dän ska..
 
I morgon är det fredag och jag ser verkligen fram emot morgondagen (även om jag kommer ha ont)! 
Å för ovanlighetens skull så är det inte bara helgen jag ser fram emot. Utan i morgon händer(nog) mycket annat kul. Tårta bland annat :p Vi som aaaaldrig får äta något onyttigt på min arbetsplats.. 

Sluut


Bjuder på en gammal bild, där fikat tagit slut..
Så klart inte taget på mitt jobb, där tar ju fikat aldrig slut!

 







Min dator är konstig nu och ingen funkar som det ska, önskar jag hade någon här som kunde förklra vad det är för fel!
Johanna, de var en hint!

Men nu ska jag dricka lite mer te med hånung i, så jag kanske får bort lite av min halsont. Vill ju vara frisk till helgen ;D

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback