Onsdag..



.. Vad hände det med måndag och tisdag?!?!

I måndags: Jobbade jag.. iaf lite men med lite inslag av fika och presentutdelning..
Men efter jobbet så gick vi på  restaurang Loftet och åt en trevlig middag, med ännu mer presentutdelningen.
Det är nämligen så att vi sa farväl till en kollega som ska gå på semester..
Men vadå går på semester, kanske ni undrar.. Varför äter man fin middag och delar ut massa presenter för det?!?!
Men nu är det nämligen så att han kommer  inte tillbaka, utan efter sina tre månaders semester(!!!) Så går han i pension..

I tisdags: Jobbade som valigt.
Stressade till gymmet och tränade i 45 minuter.
Stressade hem för att göra mej klart till Sara och Vickan skulle komma förbi..
Sara för att vi skulle umgås och Vickan för att hämta hennes nyckel..
Sen åkte jag och Sara iväg och storhandlade, lagade mat, åt och bara umgicks hela kvällen..
Mysigt!

   fiiin
Denna  fina spegel hade Sara köpt till mej i Thailand

Idag: Idag har jag (för ovanlighetens skull) jobbat..
På hemvägen hämtade jag ut lite paket som kommit med posten..
Så efter att jag ätit middag så har jag bara lek med min nya leksak..

roooligt Fin

Hämtade även ut min Julklapp som jag fått av jobbet. Vi fick  välja bland lite olika saker och jag valde en fleece filt med plast undersida så man kan ha den på marken ute, sen två fina termosmuggar och en väska till

Sen min vackra, nya, (förhoppningsvis) underbara mobil



Detta var en kort sammanfattning av vad som hänt mej de senaste dagarna...


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Stina

Då blir vi likisar :) Hoppas den funkar bra!! Orkar inte med fler mobiler som ska strula :) Ska hämta ut min på torsdag, längtar! :)

2009-04-04 @ 19:04:33
Postat av: Veronica

Så är det den dära speltelefonen du pratade om? Funkar den fint eller?!? Måste få se den när du kommer hem!!!=) Jag vet inte om jag är så sugen på att gå ut imorgon kväll...! Kramar

2009-04-09 @ 12:59:45
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback