Torsdag..


Ja, jag vet..
Jag uppdaterar inte så ofta nu, men det är mycket med jobbet just nu
och de tillsammans med min förkylning gör att jag inte orkar så mycket när jag kommer hem..
Så då finns det heller inte så mycket att skriva om..

Förra helgen  hade vi grillpremiär hemma hos Sara och Patrik. Lite trångt kanske, men riktigt trevligt!
Umgicks, spelade lite spel och de andra avslutade kvällen på krogen medans jag gick hem.
Både min röst och min energi försvann någon gång under kvällen, så jag behövde gå hem å vila upp mej...

På söndagen jobbade jag och har som sagt fortsatt med de fram till nu :P
Å just nu ser det inte ut att förändras så mycket utan snarare tvärt om..

Men nästa vecka är ju kort så det ska nog gå bra..
Sen bär det av till Åre :D


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sego =P, nu har det vart Torsdag här BRA LÄNGE! Lägg ut någon bild som du nydligen tagit, du tar sånna finna bilder i dina egna vinklar, det är kul. KOM IGEN!!! PUSS

2009-04-28 @ 00:13:26
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback