Vår!


Nu är det vår! iaf enligt mej..
Hittade dessa när vi var ute på promenad förut idag:
sööt
Var faktiskt inte årets första, hittade en lite tussilago även igår som jag tog ett kort på med mobilen. Men nu har jag ju ännu inte kommit på något sätt att få bilden från mobilen till datorn. Har ingen sladd och har inte heller fått till inställningarna så att jag kan skicka MMS eller använda internet..

Vi gick även förbi en riktig tapper kämpe!

med gran 
En tall som växer upp ur ett hål mitt i vägen (eller om det kanske bara var ett hål där någon stoppat ner en tallkvist :p)

Annars så har jag varit hos Veronica och kollat lite på tv och pussats med Junii..
Nu är det snart dags för Påskmiddag..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback