Fredag ( wtf :o)


Gaaah! Det är redan fredag!!

Imorgon kväll packar vi in sakerna i bilen..
De slog mej för någon timme sen, att jag ska ju utomlands!! Jag vet att jag har tjatat, men ändå har de inte sjunkit in! Skulle lika gärna vara om en månad som om två dagar.. 

Så när jag hade lagt mej för att vila så kom stressen, JAG HAR JU INTE ÄNS BÖRJAT PACKA!
Men en klok person lugnade ner mej och sa att själva packningen tar ju inte så lång tid..
 Å de gör den ju inte heller, iaf inte när man nästan vet vad man ska packa ned..

Behövde bara prova lite saker för att kolla att de fortfarande passade..
Som vanligt lägger man ju ner massa saker som man just nu inte känner för att använda men som man förhoppningsvis trivs i när man väl är där.. För jag har inte lust att springa runt i klänningar nu..
Jag vill ju bara ta på mej långbyxor och en tjock tröja och dricka kaffe (mmm kanske ska dricka lite kaffe?) 

Detta är typ det jag har med mej, har lagt till lite saker och plockat bort en del:

Saker

Men sen kom det ju till skor och när jag skulle plocka fram skorna som jag hade planerat att ta med så inser jag att de står ju inte i min garderob!
Jag vet inte vart de är någonstans heller!
Något par är antagligen i hemma i H med massa saker som jag märkt att jag lämnat där och som jag skulle vilja ha med mej...
Så i morgon ska jag ge mej ut på jakt efter något reafynd.. Hoppas inte på för mycket eftersom reorna är ganska urplockade nu och sen är de ju inte heller sommarskor jag hellst vill lägga pengarna på nu!

Men nu är iaf de kläder och skor som jag säker ska ha med mej nerpackat:

väskan
Väskan som jag fick låna av Veronica var nog lite större än jag trodde!
Eller så har jag inte med mej lika mycket kläder som vanligt..

Nu är det bara necessären och ett badlakan som ska med, sen är jag nog klar!






Nu är det nog dags att fixa något att äta, undrar bara vad..........


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback