Lördag ( de är nääära nu)


Jaha, sista dagen innan vi åker... *puh*
De börjar pirra lite i magen, vet inte varför.. Har ju varit till Malta några gånger innan så jag vet ju vad som kommer.. Men de är nog kanske för att jag är så glad och lycklig! De är vel då de brukar pirra, eller om man är kär. Fast lite kär i Malta är jag ju (är ju svårt att inte bli det )och om jag nu inte hade varit de så hade jag ju inte heller återvänt dit..

Idag har jag och Vickan sprungit en sväng på stan i jakt på skor, adapter, en tvättlina och så skulle jag växla till mej lite euro..  
Tror vi var inne på alla affärer som kunde tänkas ha skor och hittade tillslut dessa:

 Skor

Sen sprang vi även in en sväng på lite andra affärer och då hittade jag mej även en liten väska, har faktiskt kollat efter en ny som man kan ha när man ska gå ut! 
De är ju bra nu åxå när man kommer springa runt i klänningar och inte alls ha någonstans att stoppa varken pengar eller nyklar.. 

 väska

Så nu ska jag bara packa ner necessären ikväll, sen packa handbagaget och sen är jag klar!
Förutom att jag skulle vilja hinna städa lägenheten åxå, men de är ju bara för att de är trevligare att komma hem då och inget som måste göras!
Ikväll ska jag åxå ge mej själv manikyl, pedikyr och lägga en ansiktsmask.. Bara för att känna mej lite extra fräsch innan vi åker :D

Om det är någon som undrar om min förkylning så är jag nästan helt bra nu..Det är bara rethostan som är kvar, men även den är på väg att släppa känns det som!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback