Onsdag (ojojoj)


Ja, jag är fortfarande hemma från jobbet eftersom min förkylning bara tycks bli värre och värre..
Så varför inte blogga :D

Har ju inte gjort mycket annat än suttit framför tv:n med datorn i knät de senaste dagarna..
Men idag har jag gjort liiite annat, tog en sväng med bilen och handlade lite..
Bor man själv (och pappa inte längre är inne i stan) och måste handla, så måste man göra det själv..
Även om man är sjuk! 

Jag drack ju upp all juice igår och mådde faktiskt bättre!
C-vitamiin
Så varför inte fortsätta med att överdosera med c-vitamin. Sen behövde jag även lite mat och sånt.. 

SakerMedans jag ändå var där så passade jag på att köpa lite saker som jag behöver inför resan.. Kan ju inte vara bra att jag ligger här hemma och stressar upp mej för allt jag inte ännu har hunnit fixat.. 


Men nu är det som sagt lite mindre saker att oroa sej för och de som jag ännu inte hunnit skaffa är inte heller jätteviktiga, överlever ju utan dem..  Ifall jag nu inte kommer ner på stan något innan jag åker..
 
Annars så har jag börjat sy om lite kläder, men eftersom min symaskin inte är här så måste jag sy allt för hand! 
De är jag ju inte så van vid, så tyvärr blir det långt ifrån så bra som jag skulle vilja ha det..
Men hellre att sömmarna inte blir exakt som jag vill ha dem än att jag inte kommer använda kläderna alls!
Sen är det skönt att ha något att göra när man är hemma även när man är sjuk, det är ju inte alls jobbigt när man har flera dagar på sej att sy några få stygn.. Så blir man inte heller lika galen av att sitta still hela dagen om man får något litet gjort, som man vill ha fått gjort hela sommaren :p

Dags att sy vidare..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: mr perfect!

Du verkar vara ofta förkyld, tror du har brist på svavel i kroppen, googla på kosttillskotet MSM, rena mirakel produkten för hela kroppen, värt å kolla. du blir inte besviken!

2009-08-20 @ 20:28:01
Postat av: mr perfect!

Du verkar ofta vara förkylt, googla på kosttillskotet MSM, rena mirakel produkten för kroppen, du blir inte besviken

2009-08-20 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback