Söndag(för ovanlighetens skull)


Hej igen..  Saknat mej?

Nu är det ju länge sen jag skrev, men jag har inte riktigt fått tillbaka lusten att blogga än.. men jag hoppas att den kommer till hösten!

Men jag vill uppdatera lite iaf, även om ingen är kvar här och läser (gissar jag)..

Resan som jag skrev om har blivit lite om planerad, den blir fortfarande av.. Typ..
Vi åker inte till Sicilien utan bara Malta och vi åker inte två veckor utan 10 dagar..
Men det är fortfarande en resa och jag ska njuta av värmen och solen som jag har saknat denna sommar (vem har inte de)!
Sen har vi även fått med oss en tjej till som kommer lite senare..
Vi kommer bo i en lägenhet där vi kan laga mat själv och därför spara in lite pengar, max ett mål ute om dagen..
Men jag ska nog försöka få tjejerna att inse att vi inte äns behöver det..
Jag vill inte lägga mina pengar på fet restaurangmat som man bara går upp i vikt av och som inte alltid (tyvärr) är så god. Vill hellre lägga ina pengar på nya kläder till hösten!


Lånad av VeronicaJag har  lånat en väska av snälla Veronica som jag ska försöka packa lätt.
Ja, så tänker man ju varje gång.. Men någon gång måste man vel lyckas :p 







Sitter och har så många funderingar som snurrar runt i huvudet..
Har vel lite för mycket tid att tänka nu när jag bara sitter här hemma i H utan något att göra (hint hint ;p)
Men några av funderingarna handlar ju såklart om resan, vad som behöver införskaffas och vad som ska tas med.. Å vad man absolut inte behöver.. Så som tjocka tröjor eller långbyxor! Med sol och ca 30-35 grader så kommer jag nu inte frysa..

Sen funderar jag på vad det är jag vill köpa när jag är där, hösten har ju kommit och som jag nämnde här ovanför så vill jag hitta lite roliga höstkläder när jag är där.. Men jag vet inte riktigt vad jag behöver..
En jacka kanske, ett par snygga jeans..  Skor?

Sen kommer ju även lite funderingar på framtiden (och ni nu som tror ni vet vad jag syftar på.. inte det)..
Vad vill jag göra? Och hur vill jag ha det? Ska jag göra några ändringar i mitt liv? Är det kanske dags att prova på något nytt, om nu inte en ny stad så kanske en ny lägenhet? Eller ska jag bara fortsätta leva som jag gjort innan?
Flyttade ju faktiskt hem för 2 år sedan, till staden som jag ville fly ifrån.. Lite sånna känslor kommer ju tillbaka, men de kan ju åxå bero på att sommaren är över och många av mina vänner åker tillbaka till skolan och andra städer! Medans jag blir kvar här och jag kommer sakna dem otroligt mycket! 
Men samtidigt trivs jag ju i Östersund.. Det är ju inte alls samma stad som jag "flydde" från, mycket nya människor och förutom de så växer ju staden som aldrig förut! Det är ju inte direkt samma stad som den såg ut när jag gick i gymnasiet..

Men som sagt så är de kanske för att jag är uttråkad nu och lägger tiden på dessa djupa funderingar :p

 här sitter jag
Här sitter jag

Nu blev detta ett långt inlägg iaf...
Så jag kanske ska sluta här så det inte blir fööör långt!


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Paulin

Jag är fortfarande kvar och läser! ^^

2009-08-16 @ 19:44:34
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Tommy

Jag läser också... om du inte har något emot det, förstås.

2009-08-18 @ 07:54:05
URL: http://www.vikbofoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback