Tisdag (se de tar sej :p)

 
 Nu har jag bytt soffa... 
 Min soffa
 
Jag åkte in till stan igår efter ett smärtsamt och dyrt besök hos tandläkaren.. Med halva ansiktet bedövat(kändes se iaf som efter typ 4 sprutor) så försökte jag jobba..  Men efter bara någon timme kände jag att de inte funkade, var dimmig i huvudet och hade ont i halsen.. För att inte tala om den förbannade huvudvärken som jag haft till och från i två veckor..
Så nu sitter jag hemma i stan, i min egen soffa.. Fortfarande lika uttråkad... 
 
Go´sakerMen eftersom jag inte har varit hemma nu i helgen, var alldeles för trött för att handla igår och idag har de regnat sen jag vaknade..
Så ringde jag min underbart snälla pappa som kom hit och levererade lite godsaker som kanske kan hjälpa mej att bli av med min förkylning!


Har börjat skriva en listan nu på alla saker jag ska försöka göra/köpa/leta fram under de 4 dagarna som är kvar tills vi åker.. Tyvärr så måste jag lämna lägenheten för de flesta av grejerna så jag hoppas på att jag blir frisk fort.. 
För att inte tala om att jag SKA vara frisk tills på söndag morgon när vi packar in oss i bilen och åker!!
 
Ser verkligen fram emot denna resa (vet att jag tjatar), speciellt nu när regnet öser ner..
Men sen att bara få ligga i värmen och känna att man faktiskt får lite sommar även om den verkar vara över här hemma i Sverige.. Men sen att få festa och ha kul med tjejerna är ju bara ett pluss :D  
Har ju inte skaffat mej en kamera än, känner inte att jag har råd nu när jag ska utomlands.. Men förhoppningsvis så gör vi som förra året då vi tog med en filmkamera och en vanlig så alla slipper släpa med sej varsin..  
 
 
Men nu ska jag nog ta och göra mej en stor kopp te med honung i..
 
Kul att se att det fortfarande finns några kämpar som klickar sej in här och läser..
 

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du bloggar oftare än mig iaf... Jag vill också ut och resa. Fuskis.

2009-08-19 @ 08:45:13
URL: http://www.vikbofoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback