Torsdag (varför inte fortsätta)


Jag är fortfarande hemma och sjuk, men jag känner mej iaf lite bättre nu(peppar peppar)!
Förutom rethosta så är jag ganska pigg... 

Idag har jag varit lite bitter!
Känns som att jag missar allt de senaste månaderna!
Jag har missat nästan alla fina, varma och soliga dagar nu i sommar för att jag har jobbet eller varit sjuk...
Nu kommer är hösten på ingång, den (för mej) bäste delen av hösten! När solen skiner men kylan börjar komma.. Man kan gå ganska lätt klätt med bara en lite tjockare jacka på sej.
Idag var det iof 17-18C här så det är vel ett liiiitet tecken på att sommaren inte helt är över.. Men ändå kommer de kalla vindarna som gör att man inte kan/vill gå utan jacka.. 
Inte som senare i höst när man måste ja regnkläder och massa lager, eller de faktum att hösten sällan är så lång här uppe.. Utan mörkret, kylan och snön kommer ganska fort..

Missuppfatta mej inte jag gillar vintern, även om jag är en sommarmänniska som dras till värmen..  Men den senare delen av hösten och början av vintern är slaskig och mörk och de drar oftast ner mitt humör.
Det är inte roligt att gå till och från jobbet i mörkret, speciellt inte i mitt jobb där jag ofta befinner mej i ett rum utan fönster..

soolÅter till sen sommaren/tidig höst den period som är just nu och som jag missar..
Ja, med detta inlägg vill jag ju säga: 
Ni som är lediga och friska:

GÅ UT OCH NJUT!  :D




(Bilden som tydligen inte ville följa med inlägget igår)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Jag vill ha riktiga vintrar här nere. Som dom ni har...



Skulle inte du åka utomlands? Där är det ju varmt o skönt, inte vara bitter nu. :D



Krya på dig

2009-08-21 @ 06:39:06
URL: http://www.vikbofoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback