Dan före dopparedan!


Nu är det inte många timmar kvar till Julafton! Men än är det lite kvar att göra!

Började dagen med en promenad och även fast de var -18C så fick jag med mej kameran..
Mammas kamera :D Som är så pass lite att man kan ha den i innerfickan..
Men bara för att jag skulle ta bilder på den vackra färgerna som blir när solen går upp, så var de mulet!
Fast en bild fick jag innan molnen hade hunnit täcka hela himlen!



Förutom promenaden har jag hunnit med en fika med Kickan och Micke, lite shopping, tillrätt en 4kg´s kalkon och sytt om lite kläder.. Nu ska jag bara slå in julklapparna, bädda om sängen och städa lite inne på gästrummet..
Eller så åker jag och hälsar på Veronica istället ;)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback