Kvällsmys!


Nu har jag provat min nya "big popper", meee like!



Det blev ett riktigt bra resultat och jag kommer aldrig behöva vara utan popcorn.. Lite farligt för midjemåttet kanske, men de är som tur inte de onyttigaste snackset som finns.. Sen får man kanske ha lite självkontroll :P


Mina strumopr, har itne använt dem på evigheter!
Påminner mej om en viss festival, bara tanken får mej att le...

Nu har jag krupit upp i soffan med en stoor skål och ska mysa lite för mej själv framför en av de fyra filmerna jag köpte igår.. Undrar vilken jag ska välja...


I morgon flyr jag och Sara staden och ska ha en riktigt trevlig tjejdag är det tänkt! De ska bli så skönt och jag har sett fram emot detta länge..

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback