Nu är jag hemma!


Igår mitt på dagen stämplande jag ut från jobbet och började åka hemåt.. Kunde inte ha haft mer flyt, för på vägen som jag måste åka för att komma hem så håller de på med reparationer. Så därför har de dirigerat om vägen till en guppig och tråkigt grusväg! Men eftersom det tydligen var lite av en turdag för mej så hade de öppnat vägen tidigt och jag kunde glatt köra vidare på min vanliga, trevliga asfaltsväg :D Förutom detta så måste jag även tillägga att jag var nästan hels själv på vägen, så jag satt där men hög musik och sjöng med(sååå Vackert) och timmen som det tar att köra hem flöög förbi!

Igår kväll så såg jag E.T. den var riktigt bra, inte riktigt de specialeffekter man är van vid men de kan man ju inte heller kräva av en film som är inspelad när Drew Barrymore var 4-5 år gammal :p
Jag grät en hel del och var helt säker på att filmen skulle dåligt, men som tur var så tog ju de hela en liten vändning!

Idag så har jag inte hunnit med så mycket, vaknade sent (eftersom jag vaknade mitt i natten av en vovve som lite lätt panikslagen ville ut ;D).. Men jag har hunnit tagit en bild på de underbara solskenet som blir nät det är solen börjar gå ner (kl 12.31!!), motivet i övrigt är inte det bästa.. Men eftersom jag inte kommer hinna ut innan solen gått ner idag, för att hitta ett doligare motiv så får detta duga!
Ni ser ju iaf förhoppningsvis de vackra som jag ser..


Notera den vackra gröna soptunnan i mitten som lixom gör heeela bilden! ;P Hahahaha

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Äntligen! Har du sett ET. :D



Det ser ut som om vi har mer snö än er... hahaha.



God jul!

2009-12-20 @ 16:51:40
URL: http://www.vikbofoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback