Nu får det vara nog!


Fattar inte riktigt vad det är jag håller på med!
Jag har kommit in i en priod då jag shoppar som en galning! Alla pengar som finns ska spenderas och när jag i vanliga fall kanske hade tänkt efter och insett att jag kan ju faktiskt vänta någon månad med att köpa detta, så har jag bara villt shoppat! Oki, de är bara bra saker och saker som jag behöver/vill ha.. Men ändå! Å visst.. jag har haft pengarna, men vad hände med mina planer att spara?!
Så nu får det vara nog! Nu ska jag inte och behöver jag nog inte shoppa på ett bra tag!
När nästa lön kommer så ska större delen av den in på sparkontot, även fast jag då ska åka utomlands!
 
Inte nog med att jag har släpat hem massa nytt, min lägenhet ser ju inte klok ut, allt är inklämt i sovrummet!
Det kan ju kanske bero på att jag har haft besök två kvällar i rad och har varit tvungen att snabbstäda...
Men idag ska jag städa och ställa allt på sin plats!


Delar av kaoset efter mina shoppingrundor!


Jag köpte även ska som jag länge har tjatat om att jag behöver, en sak som kommer underlätta att min bloggning blir lite roligare, en sak som jag är otroligt nöjd och glad över att jag har!



                                                En KAMERA!!


Men nu ska min lägenhet städas, min sparkonto fyllas (iaf lite) och min kropp trimmas(lägger till de åxå och hoppas på att det slinker med)!!



Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, är du en otrolig "nörd"? Min lilla nördkompis ;)

2009-12-30 @ 17:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback