ojojoj!


Ikväll har jag och Sara varit och kollat på "AVATAR", den var otroligt bra!!






 Vissa filmer är gjorda för att ses på bio och 
 detta var just en sådan!
 Har ni inte sett den än så gör de och gå som
 sagt medas den fortfarande visas på bio!





Nog om det, förutom bio så har jag haft en mysdag tillsammans med Sara..
Med träning, fika, film, godis, godis, godis och middag (då var ju även Patrik med).. Jätte trevligt har det varit, precis en sån dag som man behöver någon gång ibland..

Igår tod jag lite bilder på mina julklappar, men eftersom jag inte äns hade tid att starta datorn igårn så kunde jag ju inte heller blogga..
Men här kommer dom:


Tack så jätte mycket, massa fina saker som jag önskat mej!

Men den julklapp som jag blev gladast över var åxå den tunnaste och minsta...


En inbjudan till att vi ska få följa med mamma och pappa utomlands för att fira pappas 60 års dag!
Resan är bokad och klar och i mars åker vi :D
Det ska bli så roligt och jag ser verkligen fram emot detta! Nu är det bara att försöka få semester beviljad, men det ska nog inte vara några problem...


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Veronica

MHE, vad härligt. Vart går resan då??

Jag och Andreas fick ju oxå en resa i julklapp, fast till en spa-helg i ööö någonstanns storhogna eller vad fan det hette =D

2010-01-06 @ 01:26:56
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback