Snart är det jul!


I natt blev jag faster igen (eller jag fick iaf veta de inatt) till en liten pojke på 48-49 cm och 2700 gram!
Jag är så glad, de är ju kul med tillökning! Nu väntar jag bara på att få se de lilla underverket :D

Förutom denna stora nyhet så har jag inte så mycket roligt att berätta..  Jag har jobbat, tränat, haft besök av vovven, haft vinkvällar med tjejerna och även hunnit med massa julshopping!
Nästan alla klapparna är inhandlade nu och de lilla jag har kvar är lite svårt att få tag på, men går det inte så har jag en "back upp" julklapp som bara är att gå å köpa..

Jag har även hunnit med lite julshopping till mej själv:


en mörkgrå kofta, en spetsklänning med dragkedja längst hela ryggen, leggings med små krockar och öglor i sidan, en stickad tröja med revor i, ett långt bas linne, en klänning med ett tyg i mitten som ger en rynkad effekt, en lång tröja med ränder.. Ooh vilket ocean av olika färger, eller hur? :P

Jag vet att jag inte borde lägga pengarna på med kläder nu, utan att jag borde vänta tills i mellandagarna då de är rea överallt.. Då jag och Sara ska åka iväg och shoppa i Sundsvall, men de finns så många gånger då jag tänkt så och inte köpt de jag hittat.. Sen när rean/shopping trippen/resan eller vad det nu är för bra shoppingtillfälle kommer så hittar jag ju ingenting! Då brukar jag alltid säga åt mej själv att nästa gång ska jag inte vänta utan handla när jag hittar något jag vill ha!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback