Snö!


Jag är så glad att jag bor här!



Tänk att inte få ha en vit jul! Jag gillar att bo här nu..
För några år sedan lessnade jag och flyttade söderut.. Men jag började sakna alla här hemma så mycket, att när mitt liv där förändrades så valde jag att flytta hem igen! Jag hade kunnat bo kvar, eller så hade jag kunnat flytta någon annan stans.. Men jag valde att flytta hem! För jag saknade verkligen min familj! Sen att man inte alls hade alla vännerna där gjorde ju valet lättare! Men när jag kom tillbaka till min lilla stad så var det en helt annan plats än den jag flyttade ifrån och de är så underbart.. Överallt finns nya människor och nya saker att göra, om man inte ser möjligheterna med våran underbara lilla stad så är man blind ;)

Men alla kan ju någon gång vilja prova på något nytt och de kommer kanske även jag vilja göra igen! Fast om jag skulle flytta någonstans där det är milda vintrar, så skulle jag ändå ha turen att kunna komma hit iaf över jul och nyår!  

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback