11 feb..


Jag är fortfarande hemma och är sjuk..
Mår illa av bara lukten av mat..

Men idag har jag fått i mej lite mer: har ätit rostade mackor me ost till frulle sen en baguette med ost och gurka sen under dagen.. Förutom de har jag druckit massa vatten och te med honung..
Så jag överlever nog..

Men lite tråkigt är det för nu har pappa varit duktig och lagat gryta som jag vet att jag skulle tycka luktade jätte gott om de inte var för mitt illamående..

Men idag har jag varit utanför dörren!
Blev ju tvungen när jag gick och köpte min baguette, så jag var inte ute så länge, men de var skönt att komma ifrån soffan att tag..

Men nu har min mamma nyss kommit hem med en liten present till mej som hon hittade på sitt jobb

en sån var de ju länge sen man såg!
Ser ni de vackra årtalet?!
Hon är snäll hon, min mamma..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback