♥ Alla Hjärtansdag ♥


De är idag de.. 

Nu jag ligger ju som sagt inne och är sjuk, tråkigt!
Skulle vilja ha en heldag planerad med mys, kramar och massor av kyssar.
Middag, kanske bio eller varför inte "allt för byn" föreställningen som alla andra ska på ikväll..
Men icke, här sitter jag i min ensamhet.. 
Fast jag överlever, har ju min dator :p

Men bara för att man är ju betyder ju inte de att man inte kan lyxa till de lite, jag ska iväg och köpa massa choklad och annat gott, inte för att tröstäta! Nej Nej.. Utan för att lyxa till det..
Förutom att lyxa till det med godsaker så tänkte jag även ha en egen "pyssla om mej själv" dag, ansiktsmask, fix naglarna och massa sånt..



Hoppas alla runt om mej får en riktigt bra dag!

Mitt halsband

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Kickan

Va mysigt det låter! =) hoppas att du också får en bra dag! Själv tönkte jag bli ganska packad ikväll :) kram!!!

2009-02-14 @ 14:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback