Fettisdag!


Alla som känner mej väl vet hur mycket jag älskar semlor..
Hade tänkt köpa en riktigt stor fin bageri-semla idag efter jobbet som jag kunde ta ett fint kort på. Men så blev de inte, åt en på jobbet så jag var inte lika sugen.
Blir nog kanske i morgon..


Annat som händer i morgon är att man får lööön!!!
Underbart, behövs verkligen..

Vet många som är inne på sina sista kronor..



Så i morgon är det som jag ska åka och handla mat, tillsammans med alla andra i denna stad kan jag tänka mej..
Men jag kanske väntar till lite senare så man slipper de värsta köerna..
Min telefon får jag vänta lite på, den är just nu slut överallt..
 
Idag har jag iaf lagat mat!
Känner mej riktigt duktig och med massa nya roliga ingredienser i skåpen så kanske jag får lite mer inspiration åxå, kan ju iaf hoppar :D


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback