Fredag..


Nu har jag nyss ätit hemma gjorda, jättegoda, grillade hamburgare..
Som efterrätt åt jag en semla som jag hade varit iväg och köpt på ett bageri här i närheten..
Efteråt (lätt illamående) kom jag på att jag hade ju tänkt fota semlan så jag kunde visa er...
Men som sagt så glömde jag det..

Nu på eftermiddagen har jag varit ute på en kort promenad med Sara,
känns bra att få träffa henne lite innan de åker..

Kvällen ska jag spendera framför tv:n, eller om jag knäpper på en film för just nu ser de inte ut som om det visas något bra..

Bjuder på ännu en bild från Grekland:

Längtar tillbaka

En av öarna, det är ju så man kan undra om man bor på rätt ställe..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback