Fredagen den trettonde


Det är idag det..
Men jag har haft tur att slippa oturen jag, peppar peppar..

Eller kanske lite otur för jag har nu blivit riktigt sjuk, men jag tror att jag hade blivit lika sjuk om de hade varit typ fredagen den andra..

                      

                    Ja, jag vet att de är lite corny med mirandanallar,
                    men i morgon är det faktiskt alla ♥-dag och då är de helt rätt! 
                    (sen tycker jag att dom är söta)


Förutom att jag har blivit mer sjuk idag (och kanske på grund av att) så har jag jobbat min första och sista dag denna vecka, bra gjort tycker jag..
Det tyckte inte dom på jobbet, alla har typ sagt att jag kunde ha stannat hemma idag med..
Så efterlängtad var man :P
Nä, men jag kan ju skylla lite på att igår kväll mådde jag mycket bättre..
Sen trodde jag att min hosta som jag hade imorse skulle gå efter en liten stund, inte bli värre.

Jag har även haft en mysig tjejmiddag här hemma tillsammans med Sara och Vickan.
Grekisk sallad, tzatziki, vitlöksbröd, köttbiffar med fetaost i och chokladfondy till efterrätt! Underbart gott!
Har tyvärr inga bilder eftersom jag inte orkade hämta kameran, sorry.. Men tjejerna uppskattar inte heller att jag lägger ut bilder på dem när de äter..
Det var egentligen meningen att vi skulle gå ut sen, men eftersom jag knappt orkade hålla ögonen öppna så blev de inte så..

Ja, jag vet! Jag är mjäkig nu, skriver hela tiden om hur jag sjuk jag är och vad jag inte orkar göra.
Men det är så just nu, så ni får stå ut med det..

I morgon vet jag inte vad det blir, de får tiden utvisa..


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kickan

TACK Johanna för det här fina inlägget! Det gjorde verkligen min kväll roligare! Krya på dej mitt lilla marsvin! Kram Kickan

2009-02-13 @ 23:34:03
Postat av: Veronica

Haha,ja samma här! Skulle kunna ha många hjälmar, en för var dag!!! Ja har ju lite mer användning för dom oxå. Kommer ju köra moppe i sommar, så då är det ju roligt med en snygg hjälm.Men det blir nogingenfören i vår! (hata mammas space tanjent)Kramar och krya på dig!!

2009-02-14 @ 14:02:02
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback