Fredags mys!


Dagen har till större delen varit sådär, har absolut inte haft någon arbetslust.
Men jag har pinat mej igenom dag..

Men två timmar innan jag slutade så kom jag på att idag var ju min löne spec. klar så jag kunde se hur mycket jag för till veckan..
Jag blev väldigt positivt överraskad!
Jag hade hoppats på lite mer än vanligt, men har inte våga göra några planer eftersom om man förväntar sej visst mycket och får mindre så blir iaf jag besviken..
Men nu var de tvärt om, de var mer än jag hoppades på!!
Så nu ska jag börja titta efter en ny mobiltelefon, eftersom min gick sönder för någon månad sen och jag har fått klara mej med en gamla telefon..
En telefon som jag flera gånger har varit på väg att kasta in i väggen, finns ju en anledning till att jag köpte en ny i första taget..
Inte äns telefonboken går att flytta över på den, så jag har fått klara mej utan de flesta av mina telefonnummer.
Vilket jag kan säga inte är de lättaste!
Men som sagt så har jag ju haft den förut så lite nummer fanns ju kvar, sen har både pappa och E haft samma telefon
så de är en salig blandning av nummer 

Inte heller idag har jag haft någon lust att laga någon mat, så idag blev det flingor och mjölk.. Ja! Jag vet, jag har klagat på pappa alla de gånger han äter de till middag.. Men skillnaden är att jag äter de någon gång om året bara, inte nästan varje dag (han gör nog inte de nu, men gjorde de ett tag förut)

Nu är de dags för mej att ha en riktigt mysig fredagskväll, alldeles för mej själv.

 
min egen mysfredag








< Där ser ni kvällens middagstallrik :p









Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback