Hjäälp!!


Nu gör jag något som jag inte brukar:
Lägger upp bilder på mej själv! 
Jag vet att de är sånt som människor ofta gillar att se på bloggar, även jag.
Men jag gillar inte tanken på att någon ska sitta och analysera bilderna och försöka hitta massa fel på mej..
Jag kanske är fjantig, men som alla runt omkring mej vet så gillar jag INTE att vara med på bild och ännu mindre att  någon ska se bilderna.. Jag blir helt enkelt inte bra på bild, har faktiskt gett upp lite på att försöka se "normal" ut.. För de  går inte! Eller vem vet, jag kanske ser ut som de där miffot på bilderna egentligen(gaaaah) och försöker förgäves få till bilder som ser ut som bilden jag har av mej själv.. Aja, nog filosoferat..

Men dessa bilder är ju inga sånna bilder som är sådär väldigt roliga att titta på, nej dessa bilder är till för att jag vill att NI  ska hjälpa mej:
Jag vet inte vad jag ska ha på mej på lördag på Emils 30års fest!!!
Jaaaaa, jag vet (!) men jag är ju en tjej ;p Å just nu har jag ingen att rådfråga, så därför vänder jag mej som sagt till er...

De jag väljer mellan just nu är:

detta?
Ljusblå skjortklänning,

detta?
svart skjorta blå kjol med hög midja, 

detta?
svart boddy och vit kjol med hög midja,  

går ju så klart att byta topp och kjol åxå
detta?
eller kanske denna lite kortare kjol till

Sen skor väljer jag mellan 
dessa?
som är med på alla bilderna
eller  
Dessa?
bruna stövlar(hala!)


Jag kan inte bestämma mej! Kommer att ta med mej alltihop hem i morgon så ni har tills på lördag att ge mej råd...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Kickan

Svart body + kort kjol + låga stövletter! LÄTT! Skitsnyggt!

2009-02-05 @ 21:06:23
Postat av: Paulin

Jag håller fullständigt med Kickan! Och på tal om det där med bilder överhuvudtaget ska jag för det första visa dig en bild på dig som är jättefrän! Som jag tog på cruisingen förförra året..:P och så ska jag berätta en rolig historia angående mig och se normal ut på bilder...men det tar vi imorgon ;)

2009-02-06 @ 09:54:34
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Linda

Antingen det som Kickan och Paulin skriver eller den ljusblå skjortklänningen. Va mycket fint du har! :-)

2009-02-06 @ 16:25:51
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Mia

Den svarta bodyn, den randiga mörka kjolen.

Helt klart skorna med lågt skaft.

2009-02-06 @ 16:34:57
URL: http://bokkei.blogg.se/
Postat av: Johanna

Blå skjortklänning, låga stövletter (översta bilden)! Annars måste jag avskeda dig!

2009-02-06 @ 17:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback