Hur mycket kärlek har inte jag?!


eld i spisen hemma
Myys, synd bara att  jag sitter här själv..

Det är kallt här - 21.4C sist jag kollade.. och bara 19.5C här inne, så då är de ju tur att man kan elda lite..
Sen är de ju som sagt mysigt åxå..
Men i natt vid 00.04 när jag gick och la mej så var det - 25.8C kaaallt..


Nu mår jag lite bättre, iaf i illamåendet..
Förkylningen däremot har bara blivit värre, men det är ju iav de bättre av två onda ting..

Idag ska jag nog till och med försöka bege mej in till stan igen, ska nog till och med försöka jobba i morgon nu när jag känner att aptit kommit tillbaka.. ¨
Men det blir nog i kväll, måste ju ha på motorvärmaren i några timmar först och skotta fram bilen kanske..

Nä nu är det nog dags att gå och köpa en baguette till lunch, måste ju passa på nu när jag är hemma..



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback