Lördag..


Idag har jag jobbat, känner mej så duktig.
Var kvar hela 5 timmar och fick massor gjort!

Efter det gick jag hem, hade tänkt gå ut en sväng.. 
Så när jag kom hem satta jag mej ner så blev jag trött, så jag orkade bara inte..
Men eftersom man måste äta så masade jag mej upp ur soffan och lagade jag mat.. 
 middag



Samma goda hamburgare som igår
(jag vet, tråkigt! Men jag hade inte plats
 i frysen och vart tvungen att äta upp de
 fyra jag hade köpt) med denna gång med
 hemma gjorda pommes till.
Så gott..






Tvingade även mej själv även att diska en massa, så jag iaf har något av allt de jag hade tänk göra idag..

Efter de gick jag ner på stan och umgicks lite med tjejerna, trevligt som alltid.
Kollade på när de bakade en tårta som de ska äta i morgon.
Då fyller Vickan 24! Å Sara fyller ju snart hon åxå, men då är hon inte hemma.
Så de firar dem båda i morgon, tillsammans med familjen..
Så jag får inte smaka av den färdiga tårtan, men jag får nog i mej tillräkligt av den varan ändå :p

Nu ska jag kolla lite på film som jag tror börjar snart, om jag inte somnar först..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej hallå!

Detsamma du! Det är bra länge sen nu!

Men jag brukar kika in här och läsa ikapp mig=P

Vi har flyttat på Rådhusgatan till en mysig 2a!

Och du jobbar och står i ser jag!

Kram!

2009-03-01 @ 14:42:42
URL: http://tiinawiina.blogspot.com
Postat av: Tina

Japp, vi bor riktigt härligt till!

Jag jobbar som personlig assistent i Krokom, och så på dagis på Frösön!

Det är roligt!=)

2009-03-01 @ 18:47:02
URL: http://tiinawiina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback