Lördag..


Ah!
Äntligen helg! De är så underbart med helg, lördagen är abslout min favorit dag!

Idag har jag faktiskt jobbat i hela 5 timmar.. känns riktigt bra, istället för att ligga hemma på soffan och äta onyttigt så var jag på jobbet.
Å inte bara för att  tjäna lite extra pengar, utan för att hjälpa mina kollegor som har alldeles för stor arbetsbelastning och inte alls hinner med de som måste göras..

Men nu är det kväll! Denna helg betyder det fest för mej och Sara.. Vi ska ut och kolla om vi kan hitta någon som faller mej i smaken, eftersom Sara(som flera andra) tycker de är tråkigt att jag inte har någon kille.. Å hon (som flera andra) har tagit de som sin uppgift att hitta mej en sådan och missförstå mej inte, jag tycker bara att de är roligt.. För hon(som så många andra) har inte, som jag har gjort, gett upp på tanken av att jag faktiskt kan hitta någon här i Östersund...
Jag har vel kanske inte heeelt gett upp, men jag letar iaf inte längre.. finns det någon så kan vel han hitta mej :p

Hemma hos Sara
Nej nu fortsätter festen..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback