Måndag..


Jag tror jag lider av måndags depression. Är alltid lite mer nerstämd på måndagar, kan ju bero lite på att man har svårt att somna på söndag kväll och de faktum att man inser hur långt de är till nästa helg..
Jag vet att jag skriver om detta fenomen ofta i min "måndagsinlägg", men som sagt så är de då jag är lite nedstämd..

Men en sak som inte ger sej vare sej det är måndag eller inte är min matlust, eller kanske snarare lust att laga mat..
Ska bli bättre på det.. I går gick de ju bra, men då hade jag ju hela dagen på mej att laga mat.. Men idag blev det flingor och mjölk IGEN..
Fattar inte vad det är för fel på mej..

Kanske längtar jag för mycket till sommaren, eller så är de något annat..

Men nu låter det alldeles för deppigt..
De är inte synd om mej, jag vet! Men just nu vill jag så mycket mer, vet bara inte vad...
Jag veet, jag förstår mej själv lika mycket som (som jag gissar att) ni förstår mej nu..
Men de är kanske de som är felet, jag är förvirrad men vet inte varför..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback