Onsdag..

Jaha, nu har  halva arbetsveckan gått eller som Bella skulle ha sagt "Nu har de vänt"..

Idag har jag ätit middag med Sara, jätte god kyckling med sallad till..
 Fattar inte hur jag lyckades, men jag åt mej så mätt att jag mådde jätte illa efteråt.. av sallad?!?!
Tycker inte att man burkar bli illamående av sallad, snarare pasta eller kött och potatis..

Men eftersom de blev middag idag istället för imorgon så har jag inte hinnit handla något, men jag har gjort inköpslistan och den är inte liten...

Men nu ska jag nog lägga mej och läsa lite, måste bara bestämma mej vilken bok jag ska läsa! 

Bjuder på en mobil-bild taget i Grekland

 Kvällsfika  


Den är tagen på ett café på kvällen så den är lite mörk och suddig..

Men de var en trevlig kväll..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback