Onsdag..


Nu har halva jobbveckan gått iaf..
Denna veckan är, inte som veckor brukar vara.. Jag får absolut inget gjort..
Jag har så mycket vilja men absolut ingen ork!


Idag har jag även haft huvudvärkt större delen av dagen och värktabletter funkar inte helt..
De tar bort värken men inte "trycket", jag vet inte vad jag ska kalla det..
Men de gör mej matt och att bara tänka är jobbigt..
Förhoppningsvis så blir de bättre i morgon..

Är iaf lite stolt över mej själv, förutom att stå emot att köpa något gott(och onyttigt) till eftermiddagsfikat (med huvudvärk och allt), så sitter jag även här och uppdaterar! Jag håller igång med att uppdatera här nästan varje dag och de tycker jag är bra gjort av mej som redan sitter vid en dator 8 timmar om dagen, ibland mer!

Nu ska jag försöka hänga in lite rena kläder i garderoben.
Skulle behöva rensa undan alla kläder som jag inte använder, men jag har som sagt ingen ork..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback