Söndag..


Idag har ju som vissa kanske räknat ut, varit en bakisdag..
Vaknade kl 12.30.. Då gick jag ner till Sara som kände sej lite kraslig, på vägen ner köpte jag lite mat..
Vi softade bara lite och kollade på film..

Nu är de bara en vecka kvar tills de åker, en månad i solen..
Nej nej, jag är inte alls avundsjuk, uvva, vem vill svettas, äta konstig mat och ha massa jobbiga människor runt sej.. Nej då är de bättre att vara hemma i se vacka vintervädret och spara pengar.. Jupp jupp ...  :s

Nu ska jag städa lite, ser ut som ett bombnedslag är efter att jag ´gjorde maj klar igår.
Jag kom just på en annan sak, ni kanske tror att jag är ett städfreak eftersom jag hela tiden skriver att jag ska städa.. Men nu är de så att jag faktisk bara städat typ 1 av 10 ggr som jag skriver de här.. 

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback