Tisdag..


Andra dagen i veckan, känns som att de går ovanligt segt..
Veckorna brukar ju bara svischa förbi, men tydligen inte denna vecka...


Idag har jag förutom att jobba varit och införskaffade lite nya härligheter.
I helgen följde jag med Sara och Vickan och kollade på skor på skopunkten, blev förälskade i ett pumps som jag inte riktigt vet när jag ska använda.. Men jag hittar nog något tillfälle ;) 
Hittade även några fler som jag tyckte var söta, men den gången så hade jag inte med mej några pengar. Så idag tog jag med mej Johanna upp för att köpa skorna, vi var där och provade skor i säkert en timme.
Eftersom man kan välja tre par skor och bara betala för de två dyrare paren så blir de ju oftast så att man inte nöjer sej med ett par...
Lika dant denna gång, men eftersom jag egentligen inte behöver några skor att ha nu så köpte jag istället två par sommarskor.. Eller kanske vårskor, beror på hur varmt de blir i vår :D


 Söta
Riktigt nöjd faktiskt!

Förutom det så var vi även runt lite på Lillänge och kollade, så Johanna som tyvärr inte hittade några skor fick iaf shoppa lite annat roligt..
Sen har jag inte hunnit med så mycket mer, när jag kom hem lagade jag mat och sen har jag städat..

Men nu är de dags att sova!



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback