Torsdag..


 

Nu är det bara en dag kvar till helg, eller inte äns de!
För redan när man går i från jobbet börjar de ju..

Nu har jag varit iväg och handlat och jag KAN handla jag.. tre fulla kassar och jag vet ändå knappt vad jag har köpt.. 
Jag tror nog jag fick med mej massa basvaror som räcker i flera veckor..
Men jag är inte heeelt säker..


I helgen har jag inget riktigt planerat..
Ska nog jobba lite (jag vet jag tjatar hela veckan om att de ska bli helg å så jobbar jag då iaf)..
Men annars ska jag nog umgås lite med vänner och bara ta de lugnt..
Annat blir det de kommande helgerna då jag har en del inplanerat :D

Här kommer en till bild från grekland:

Bruun

Det är den bilden som jag skickade till alla här hemma för att visa att jag hade fått lite färg ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback