Tyyypiskt


Gårdagen började ju sådär och slutade värre..
Jag var ju bakis igår, men i vanliga fall brukarjag ju inte vara bakis så länge och jag är inte illamående nästan något och de lilla illamående som jag är försvinner oftast efter att jag fått äta.
Sen brukar jag spendera dagen lite småseg bara.

Men inte igår, när vi gick och åt mådde jag väldigt illa och klarade bara av att äta halva min kebab(ovanligt eftersom de var kl 13.30 på dagen och detta vad de första som jag åt) och det blev bara värre.
Så jag började misstänka att de var något som var fel och de var inte så svårt att lista ut vad.
Det är nämligen så att en person i min närhet har känt sej dålig i några dagar och bara väntat på att magsjukan ska sätta igång på riktigt..
Så jag hade blivit smittat *suck*..
 
Men men, så länge jag inte äter, dricker eller rör på mej så mår jag bara... illa, gör jag något av de så mår jag Jätte illa..
Så efter vi var och åt fram tills kl 23, när jag gick och la mej, så låg jag i soffan framför tv:n under ett täcke..
 Å nu är jag här igen och här kommer jag nog vara resten av dagen..

De värsta av allt är nog att jag är illamående och hungrig på samma gång..
Fast jag har ju bara ätit en halv kebab sen middagen i lördags, så de är kanske inte är så konstigt..

Så nu ska jag, mot bättre vetande, nog gå och försöka peta i mej.


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback