Torsdag..


Dagens

Nu är det inte mycket kvar av denna vecka, bara den roliga delen :D 

Idag har jag inte gjort så mycket annat än att fika..

Fattar inte, tror de har gått typ 2 timme från att vi gick från fika
rummet tills vi var tillbaka..
Så därför orkade jag inte äta så mycket till middag,
eller de kanske var för att jag inte var sugen på något
eller hade någon inspiration.

De som ni ser här intill är iaf min "middag" en avokado
och i skålen var de en vitlöksbaguette sen lyxade jag
till det med lite vatten till..

I morgon är det fredag, slutet av arbetsveckan och början av helgen ..
Då ska de nog bli något gott till middag.
Förutom de ska jag bara varva ner och mysa här hemma.

Men på lördag, då blir det utgång! Vi tänkte först gå ut i kväll,  
men vi var inte riktigt upplagd för det.
Sen är det ju lite trevligare, iaf för mej, när man slipper kliva upp tidigt
på söndagen för att jobba.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback