blogg less


Nu har jag varit så less på datorer hela veckan eller snarare snart två veckor..
Men nu tyckte jag det var dags att uppdatera lite..

Sen sist har jag fått tillbaka mitt humör, som tur är..
Förra helgen var vi ut på en lite dagsutflykt till Pilis, grillade lite och spelade kubb..

elden i piiliis


Riktigt mysigt och på slutet av dagen var vi riktigt många som hade samlats.. inte för att jag kände någon av dem men de var ju ändå roligt.. Sen åt vi middag ihop och hade trevligt.. Så kan jag ju säga att jag har en otrolig reaktionsförmåga, jag reagerar snabbare än att jag själv hinner med :p

Veckan har  varit trevlig, Johanna har varit tillbaka på jobbet igen så nu är ordningen återställd..
Har även hunnit med lite promenader och en till trevlig middag..


Nu har varit lite självisk och lånat mej en liten varelse, har ju saknat henne en hel del sen sist jag var hemma..

Vovven ehmma hos mej

Men just nu ångrar jag men lite..
Hon är lite nervös av att vara i stan och man märker att hon inte riktigt känner sej hemma här än, men förhoppningsvis så släpper de snart. Hon har ju ändå bara varit här i någon timme...
Så denna helg så ska jag vara utomhus så mycket som jag bara orkar och mysa i massor..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback