Cribs


 

Ojojoj, ibland undrar man varför människor har så mycket onödigt i sina hus..
Sitter och kollar på MTV som ni kanske förstår på rubriken..
Vissa saker skulle jag åxå vilja ha om jag hade mycket pengar, men varför skaffa ett jättehus med massor av rum när man är ensammen??
De har fina rum med massa vackra möbler och sen går de runt och säger "här inne är vi aldrig" eller "I detta matrum har jag bara ätit en gång på de 5 åren jag har bott här".. Men varför?
De har pengar och jag fattar att vissa saker är kul att köpa, bara för att man kan..
Men jag tycker ju att de är tråkigt att ibland vara ensammen i min lägenhet på 70kvm, hur ensamt skulle de då inte vara om man har ett gigantiskt hus med hur många rum som helst och ofta har de även en jättestor tomt..
Fast de kanske inte märker av det för att vara så rik så måste de ju jobba så mycket och hinner ju aldrig vara i sitt hus så pass länge att de hinner känna av ensamheten.. Men enligt mej är de ju ännu onödigare, varför köpa så mycket och ha så mycket saker och ändå inte hinna använda dem..
Då skulle jag nog snarare lägga pengarna på en stor fin lägenhet mitt inne i en stor stad som man hinner vara i lite mer och sen om man vill komma bort så kan man ju hyra ett sånt stort hus eller så..
Slippa allt runt om och bara ha de när man väl hinner använda det..

Aja, lite avundsjuk är jag allt på människor som kan köpa allt de vill ha, men jag är inte avundsjuk på att de är så kända..
Skulle nog inte klara av att vara efterföljd papparatsi och sånt dygnet runt, tänk att ALDRIG få vara ifred.
Inte kunna gå ut och äta eller gå på bio eller så utan att folk kommer fram till en hela tiden..
Sen de värsta att alla små felsteg man gör står på framsidan på alla tidningar..


Förutom att kolla på tv så har jah faktiskt jobbat idag, bara några timmar.. Var helt själv sista timmen. De låter kanske tråkigt men de var ganska skönt, fick en del gjort..


fiiint
När jag gick hem så var himlen väldigt vacker..


Nu ska jag nog städa lite..


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att jycken blivit pappas lilla sladdbarn

för nu för tiden skiter den på fanan mitt på flaggdan

han varnar oss och säger: "Du får se när blyt är slut"

och det tar hus i helvetet och freden bryter ut

seger rinner ut i sanden, solen står i zenit och

män marscherar fram i evigt damm i kamp med Fågeln Fenix

allt enligt order bär de korset fram för sluttingen

så tyngda utav synden att profeten spikas upp igen

2009-01-23 @ 18:32:58
Postat av: Anonym

hej! har satt min text på fel blogg. hur klantig får man bli:) sorry för det

2009-01-23 @ 23:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback