Dåligt med bilder..


När jag är inne och läser på andras bloggar så tycker jag att de är riktigt kul när de finns bilder..
Men jag själv lägger vääldigt sällan in bilder på min egen blogg. Ska försöka bli lite bättre på det!

Just nu sitter jag, som jag kanske nämnt innan, med mycket att göra och mycket saker att plocka med..
Här kommer ett litet bildbevis på att jag inte överdriver, å detta är bara en liten del av min lägenhet!! 
Hjälp!
De finns liten plats där längst bort vid lampan, där jag brukar sitta :p


Ska nog fortsätta plocka lite

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, spännande att se hur DU bor! Soffan ser mäkta inbjudande ut, den ska jag komma och sova på!

2009-01-08 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback