Fredag


 

I dag har jag hunnit med att göra en hel del, men tyvärr är de inte här hemma jag har varit..

Jag började dagen med att träna lite, sen beställde jag lugg klippning, sprang  hem och tog en snabb dusch.
Sen gick jag ner till Vickan och fick lite fika, nybakta muffis (jätte goda) och kaffe..
Efter de gick vi lite på stan innan jag skulle gå och få min lugg klippt..
När vi blev lite hungriga gick vi upp till mej och åt lite lunch, skinka och keso sallad.
Efter de ringde "någon" och behövde hjälp så vi gick och hämtade Vickans bil och åkte iväg för att rädda saker undan en vattenläcka. 
När vi var färdiga där skjutsade Vickan hem mej och jag satt igång med att fixa lite här hemma.
Vilket jag har gjort fram tills jag vart hungring.
När jag satte mej för att äta märkte jag att tiden hade gått lite fortare än jag trott och kl var då 21.00, lite sent för att äta middag kanske..


natchotallrik

Men gott var det!


Det var hela min fredag det..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback