Hemma igen..


Nu är jag hemma igen, har varit de i två dagar.
Har hunnit med lite av de jag skulle göra, men långt ifrån allt.

Igår tog jag de ganska lugnt, hade lite ont i huvudet mitt över dagen.
Idag har jag haft ont i huvudet heela dagen.. Fattar inte varför jag har så ont i huvudet, försöker låta bli att äta värktabletter för det blir tillräckligt mycket sånt annars. Men förutom de har jag provat allt: vila, frisk luft, mat, vatten, kaffe, frukt.. men ingenting fungerade idag.

Men ändå har lite blivit gjort, pappa har ju varit här och hjälpt mej med att sätta upp lite saker på väggarna. Så nu är de bara att snygga upp och rensa lite så ser de nog lite trevligare ut..

Annars har jag som sagt inte gjort så mycket, mest bara suttit och funderat..
Blir ju mycket sånt när man är ledig och inte har något speciell inplanerat.. Men just nu är det så mycket som snurrar runt där uppe så jag vet inte vart jag ska ta vägen, å det är verkligen allt å ingenting, både sånt som är viktigt och oviktigt som jag tänker på..
Det är tur att jag ha några lediga dagar kvar så jag kan fundera igenom allt lite mer..

Jag ska även försöka lägga in lite bilder från min kamera på datorn, har inte tömt den på någon månad nu så det finns nog lite roligt där.. Kanske de till och med dyker upp någon bild här ;p
 
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback