Lönen är redan slut!!!


Eller nästan iaf, får leva lite fattigt men de ska nog gå bra.. Får ju skylla mej själv när jag spenderar alla pengar på allt och ingenting..

Idag har de gått lite extra för vi har varit i Sundsvall idag, inte inne i stan utan bara ute vid IKEA..
Men man gör ju av med nog mycket pengar bara där.. 
Köpte lite nytt porslin, bra förvaring, en lampa och lite annat smått. 

Nu vill jag bara hem till lägenheten och lägga allt där de ska vara..
Men de får vänta, har ju lite mer att göra klart här i H innan jag åker hem.

I morgon ska jag försöka måla mina avlastningsbänkar som jag köpte och började måla för flera månaders sen, men som jag sen glömt bort.. Eller kanske snarare förträngt.. Men nu har jag ju köpt massa nya saker som jag måste göra plats för och då behöver jag ju dessa bänkar..

Sen hoppas jag på att få träffa mina vänner lite mer innan jag åker..

Men nu ska jag tvätta lite..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, min med! HEMSKT vad vi kan handla alltså :P Ska du med på bion ikväll eller?

2009-01-04 @ 13:48:24
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Kickan

Fin blogg ! :)

2009-01-05 @ 23:47:22
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback