Mitt liv ät fyllt av middagar!


Vilket är ju bra i sej, men vill ju inte vara utan mat!!
Men  nu syftade jag på trevliga middag med vänner, många såna nu och jag bara njuter..
Är så less på att äta själv,  men man måste ju  det ibland när man bor själv...

med Sara

Denna gång var det med Sara, de var ju ett tag sen jag hade en helkväll med bara henne..
Blev god mat, film, godis och vi slutade med en promenad..

Nu är de dags att fixa allt som ska fixas innan jag kan gå och lägga  mej..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: sara

hehe tack för igår, men nästa gång är det jag som tar kort på dig mitt i maten ;)

2009-01-14 @ 13:41:40
Postat av: animi

Hahaha, sorry.. kan ju ta på oss framför tv:n med allt godis istället :P

2009-01-14 @ 18:19:49
URL: http://animi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback