Söndag...


Igen..
Antar att det inte är så många kvar som läser här nu.. Ni få som gjorde det förut har nog tröttnat..
Men om det är någon tapper person som fortfarande går in här, så försöker jag nog skriva något nu i alla fall..
Men jag funderar faktiskt på att ta ledigt från bloggen(ja, de har jag nog kanske redan börjat med), komma tillbaka med mer energi när sommaren är slut..
Kommer ju som nu kanske skriva något då och då, men jag lovar inget..

Problemet är ju inte att jag inte vill skriva, utan att jag vet bara inte vad jag ska skriva om..
Just nu händer det både mycket och ingenting i mitt liv.
Det är sommar och massa roligt hela tiden, så mycket roligt att man inte ens hinner med allt känns det som.. Men samtidigt känns det som att jag står still och trampar, att jag inte riktigt är med utan att allt händer runt mej. Vet inte hur jag ska förklara hur jag menar, så jag tänker inte ens försöka..

Fast som vanligt när jag känner såhär så beror det ju på något helt annat! Kanske ska ta och göra något åt det, nu igen..  Vissa av er(om ni läser) vet vad jag syftar på.. Ni andra - det är inte så intressant och det skulle ta lång tid och inte vara så roligt att läsa om., så jag tänker inte skriva om det här..

Nu är det mycket " säga A och inte säga B" här, men ni får stå ut med det.. Som sagt så är det som jag väljer att inte skriva om, inte alls intressant att läsa... så jag besparar er egentligen bara ;)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback